Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:47, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
pani Janka jest uprzedzona, że na imprezę w tę sobotę weźmiemy 2 psy, nie mówiłam jej tylko jakie. Oczywiście nie ma problemu żeby psy zamieniały się z sobą na imprezie, ale trzeba będzie dać jeszcze znać pani Jance, jakie to będą psy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:08, 13 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Na tę imprezę potrzeba 1-2 osoby na stoisko (będę ja i przez większość czasu Monika z kociarni) oraz 2 z psami. Więcej nie potrzeba.
Myślę, że Marta przyda się bardziej w schronie. Kąpiele też są bardzo ważne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marta
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:20, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
skład osobowy mamy jak zawsze przy takiej okazji imponujący
w takim razie rezygnuję jutro ze spacerów i kąpieli i od rana pomogę przy promocji
Ania - Anuk, możesz krótko podsumować co i kto zabiera, kto i za co jest odpowiedzialny?
Maciek, Judyta - czy są już jakieś ustalenia względem rzeczy od Judyty? Mam coś zabrać? Skąd i o której?
W temacie psów:
Monika - czy podtrzymujesz chęć zabrania Czako / Riko...?
Maciek - Sułtana?
Ja - najpierw mogę robić za transport rzeczy a potem przyjechać po Milkę (chyba, że będzie dla staruszki zbyt upalnie to wezmę Mikę lub Majkę - niech się dziewczynki pokażą światu )
Z tego co Judyta pisała jednocześnie mogą być dwa psy na promocji, więc jeśli okażę się być zbędna to wtedy wrócę do schronu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marta dnia Pią 14:23, 15 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Asia
Starszy Wolontariusz II
Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:09, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
mi to jest rybka, gdzie będę. ponieważ pisałaś Marta niżej, że wzięłabyś Milkę, która Ciebie najlepiej zna, to nie deklarowałam się do udziału w imprezie, bo i tak będzie mało "starszych" wolontariuszy na II części.
Będę jutro dzielnym szeryfem w schronie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marta
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:41, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
umówiłam się z Judytą na odbiór rzeczy od Niej o godzinie 10tej, przewiozę je na miejsce imprezy i pomogę przy czym będzie trzeba. Ustalimy wtedy co i kto dalej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:56, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Sorry, że dopiero teraz, ale miałam dzień dość zaganiany.
A więc:
- Maciek podjeżdża do mnie o 9 i zabiera część fantów swoim samochodem, dowozi na miejsce, a potem jedzie po psa. Maciek - zabierz również od siebie aktualne ogłoszenia i jeśli możesz - standy na ulotki.
- ja z Moniką (od kotów) zabieramy namiot, stoły dwa, banery i fanty do samochodu, po drodze zahaczając o Fretki z torbą fantów od Judyty
- Marta, jak rozumiem na stół od Judyty już jesteś umówiona
Spotykamy się mniej więcej o 10 (Maciek, Marta, Monika od kotów i ja) - do rozłożenia namiotu będą potrzebne 4 osoby. Z rozłożeniem reszty fantów sobie z Moniką poradzimy we dwie
- Marta, Maciek, Monika - w schronie ustalcie dokładnie co do psów. Psy od 11
Impreza do 16, ale psy można zabrać z godzinę wcześniej, żeby nie denerwować Pani Janki. Zresztą zobaczymy, jak będzie na miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |