Forum  Strona Główna



 

Piknik zwierzęcy. Zakończenie lata. Wrzesień 2010. Pruszków
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Akcje na rzecz schroniska / Akcje na rzecz schroniska - zakończone
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gocha
Gość






PostWysłany: Pią 20:12, 10 Wrz 2010    Temat postu:

ok Smile
Powrót do góry
Ela
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią 21:08, 10 Wrz 2010    Temat postu:

Poniżej wiadomośc od organizatorów imprezy (wklejam w imieniu Anuk):

Witam,

Pozwalam sobie przesłać parę informacji odnośnie pikniku 12.09 w Pruszkowie:

[link widoczny dla zalogowanych]

1. Na powyższym linku zostało zaznaczone orientacyjnie miejsce w którym będziemy się znajdować podczas pikniku (litera A). Teren znajduje się tuż przy wodzie, ale brzeg w tym miejscu jest dość wysoki (ok. 2-3m), zatem jest sucho. Cypel widoczny na zdjęciu możemy uczynić niedostępnym dla zwiedzających (np. poprzez taśmy, albo odpowiednie ustawienie namiotów), zatem teren ten można wykorzystać np. dla ewentualnego odseparowania psów od negatywnych bodźców. Punkt ten znajduje się na lekkim podwyższeniu względem otoczenia, co w połączeniu z jego położeniem nad brzegiem sprawia, że jest on doskonale widoczny. Bannery są mile widziane.

2. W otoczeniu punktu B planowane są stoiska firm związanych z tematyką "Dom-ogród". W tej chwili organizator nie określił liczby tych stanowisk. Niemniej jednak mamy jego zapewnienie, że w razie potrzeby w niedzielę zostaną one tak przesunięte, abyśmy mieli odpowiednią ilość miejsca. Organizator przewiduje, że rozstawianie namiotów rozpocznie się od godz. 8, zatem warto by zawczasu wiedzieć (choćby orientacyjnie) ile miejsca będziecie potrzebować.

3. Literą C oznaczono coś w rodzaju altany - w tym miejscu będzie się znajdować główne nagłośnienie imprezy. Wszelkie ustalenia z organizatorem odnośnie naszego dostępu do mikrofonu pozostają w mocy. Minusem tego położenia jest bliskość źródła dźwięku o dość dużym natężeniu. Żaden z wystawców nie ma prawa do instalacji swojego nagłośnienia.

4. Punkt D oznacza małą scenkę, lekkie podwyższenie z drewna. W otoczeniu punktów C i D mają być ulokowane gry i zabawy dla dzieci jakie przeprowadzi główny organizator pikniku. Tutaj również mamy ze strony organizatora wyrażoną wolę daleko idącej współpracy. Szczegóły możemy ustalić w niedzielę rano.
Pomiędzy punktami C i D znajduje się betonowo-drewniany pomost (beton - dość gładka kostka Bauma, drewno - bale szerokie na ok. 12-15cm, szpary pomiędzy nimi ok. 1 - 1,5 cm). Od punktu A do punktu C prowadzi utwardzona żwirowa ścieżka - jest dość gładka, ale nie wiem, czy wystarczająco dla np. deskorolki.

5. Wjazd wyłącznie samochodami osobowymi na teren parku jest możliwy tylko ścieżką od ul. Mostowej. Wg organizatora samochody powinny opuścić park do godz. 11. Aczkolwiek ze względu na psy sądzę, że przymkną oko na ich ew. nieco późniejsze przybycie. Warto jednak pamiętać, że dość duża liczba wystawców może oznaczać potem problemy ze zdobyciem bliżej położonego miejsca do parkowania. Godz. 11.30 jako deadline pozostaje w mocy.

Pozdrawiam,

Karol Michalczyk
Stowarzyszenie 5plus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:17, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Ja też przyjeżdzam i będę samochodem więc zabiorę jakiegoś psiaka ze sobą Very Happy
Powrót do góry
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:38, 13 Wrz 2010    Temat postu:

Dziękuję wszystkim za udział we wczorajszej imprezie!

Jak dotąd była to nasza największa impreza. Myślę, że zainteresowanie naszym stoiskiem było spore. Na początku żałowałam, że jesteśmy tak na uboczu, ale szybko przestałam, bo psy nie dały by rady w większym tłumie. Największym minusem były te nieszczęsne pękające baloniki.
Myślę, że fajnie się sprawdził quiz z nagrodami - tu wielki ukłon w stronę 5Plus, że załatwili fanty - dzięki tej zabawie ludzie rzeczywiście czytali naszą ulotkę!
Z rozmów z ludźmi ja jestem ogólnie naprawdę zadowolona, mam nadzieję, że będą i bardziej wymierne efekty.

Szefowa 5Plus już myśli o powtórzeniu imprezy za rok - choć raczej już nie z miastem, ale jako dużą imprezę w całości poświęconej tematyce zwierzęcej.

Jest więc z jej strony prośba o nasze uwagi i pomysły na przyszłość.

Proszę więc, napiszcie po kilka zdań o Waszych wrażeniach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marta
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:38, 15 Wrz 2010    Temat postu:

Aniu, to my Tobie dziękujemy za zorganizowanie kolejnej fajnej imprezy Laughing

Chciałabym bardzo aby ta impreza szybko przełozyła się na ilość adopcji ale złudzeń nie mam...wiem, że na efekty trzeba będzie poczekać ale warto było to jest pewne. Psiaki zaprezentowały się świetnie i dużo się o nich dowiedzieliśmy Laughing
Z pewnością impreza dobrze nas zareklamowała a wielu ludzi wogóle uświadomiła, że w Milanówku jest schronisko. Mnie osobiście najbardziej na takich imprezach cieszy to, że trafiamy do ludzkiej świadomości...tzn mam taką nadzieję, że ludzie zaczynają dostrzegać w naszych psach piękne, zadbane, łagodne i kochajace stworzenia niczym nie rózniące się od tych pieknych i rasowych stojacych obok....

Na tej imprezie zabrakło nam lepszej raklamy dobrze rzucającej się w oczy. Przynajmniej jakis baner do zawieszenia na namiocie by się przydał...fajny był u naszych sąsiadów, oni mieli taki mały, wysoki pbudowany stoliczek a do niego na rurkach umocowany baner. Nic więcej nam by nie trzeba było, na obudowie stoliczka mozna by zrobić zdjęcie a na benerze duzy napis "adoptuj zwierzaka że schroniska w Milanówku" coś w tym rodzaju...

Gdyby tak jeszcze na tej imprezie Rafał zaopatrzył nas w filmy ze schronu, tak jak to miało miejsce na pierwszej imprezie w Podkowie to juz wtedy mucha nie siada Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:07, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Też myślę że fajnie się udało i można by częściej w takich imprezach uczestniczyć, chociaż parę razy w roku.


Cytat:
Szefowa 5Plus już myśli o powtórzeniu imprezy za rok - choć raczej już nie z miastem, ale jako dużą imprezę w całości poświęconej tematyce zwierzęcej.


To może byłaby też możliwość żeby w innych miejscowościach (Brwinów, Grodzisk itp.) taką 'zwierzęcą' imprezę zorganizować ? Może ci wystawcy byliby też chętni żeby poza Pruszkowem się też wypromować ?


Cytat:
Jest więc z jej strony prośba o nasze uwagi i pomysły na przyszłość.


Z takich bardziej szczegółów co mi przychodzi do głowy:
- te ulotki poświęcone poszczególnym psom to chyba lepiej rozwieszać na jakimś sznurku jak pranie Smile tak jak było na imprezie w Podkowie - myślę że to bardziej przyciąga wzrok, do segregatora nie każdy zajrzy;
- wśród odwiedzających trafiali się (na szczęście nieliczni) tacy 'łowcy gadżetów' którzy próbowali brać za darmo rzeczy które miały być nagrodami, aby się przed tym uchronić chyba lepiej położyć te nagrody gdzieś bardziej z tyłu, a na stoliku tylko to co faktycznie jest za darmo;
- warto chyba jednak postarać się o to pozwolenie na zbieranie kasy, nawet jak co któraś tam osoba by coś wrzuciła to by było coś, można nawet wtedy krążyć wśród ludzi z którymś pieskiem i skarbonką Smile

A tak w ogóle to wszystko bardzo dobrze było zorganizowane moim zdaniem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:51, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Baner jak najbardziej tak.
Trzeba by się dowiedzieć o koszty banera, albo chociażby takiego standa.
Zapytam w moim stowarzyszeniu, bo ostatnio kupowaliśmy coś takiego.
Myślę, że jakby się u nas złożyło kilkunastu stałych wolontariuszy, to dalibyśmy radę coś takiego nabyć.

Rafał niestety nie mógł być, ale to jest jeszcze kwestia tego na czym te filmy wyświetlać.
Wtedy był pożyczany namiot i rzutnik od Rafała z firmy, a to wymaga też pożyczania kierowcy...

Natomiast a propos filmu promującego schronisko, to mamy pomysł, żeby nagrać film o schronisku. Taki około 10 minutowy, z dźwiękiem i gadaniem.
Taki niemalże dokument o schronie. Scenariusz już gotowy Razz

Pewnym problemem jest pożyczenie kamery cyfrowej.
Może ktoś od nas dysponuje przyzwoitej jakości kamerą? To by ułatwiło sprawę.

Jeśli chodzi o same ogłoszenia, to też jestem za praniem, tylko, że tutaj nie było o co zawiesić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:54, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Aha, jeśli chodzi o inne miejscowości: jeśli macie jakieś kontakty, to jak najbardziej.

Bo trzeba mieć albo lokal, albo jakieś lokalne stowarzyszenie, z którym to zrobimy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:32, 17 Wrz 2010    Temat postu:


Marta napisał:
. Mnie osobiście najbardziej na takich imprezach cieszy to, że trafiamy do ludzkiej świadomości...tzn mam taką nadzieję, że ludzie zaczynają dostrzegać w naszych psach piękne, zadbane, łagodne i kochajace stworzenia niczym nie rózniące się od tych pieknych i rasowych stojacych obok....



Marta, tak to pięknie ujęłaś Smile
Czy mogę to zacytować? W relacji z innej imprezy co prawda, z Wystawy psów kochanych, którą właśnie (dopiero) tworzę.

Wyślij mi też proszę zdjęcia z niedzieli!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:35, 17 Wrz 2010    Temat postu:


Cytat:
Aha, jeśli chodzi o inne miejscowości: jeśli macie jakieś kontakty, to jak najbardziej.


Ja nie mam, ale zawsze można próbować nawiązać Smile Np. trafiłem na stronę takiego stowarzyszenia: [link widoczny dla zalogowanych] - wygląda na to że ciekawe pomysły mają, różne gry miejskie organizują, renowacja zabytków ich interesuje itp. - może by spróbować nawiązać jakąś współpracę, coś do nich napisać, tak nie zobowiązująco na razie ?


Cytat:
Pewnym problemem jest pożyczenie kamery cyfrowej.
Może ktoś od nas dysponuje przyzwoitej jakości kamerą? To by ułatwiło sprawę.


Kamery nie mam, ale mam niezły aparat cyfrowy i można nim kręcić też filmy w wysokiej rozdzielczości, myślę że porównywalnej jakości jak z kamery. Mogę go przynieść któregoś razu to można spróbować coś nakręcić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marta
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:33, 17 Wrz 2010    Temat postu:


Ania-Anuk napisał:

Marta napisał:
. Mnie osobiście najbardziej na takich imprezach cieszy to, że trafiamy do ludzkiej świadomości...tzn mam taką nadzieję, że ludzie zaczynają dostrzegać w naszych psach piękne, zadbane, łagodne i kochajace stworzenia niczym nie rózniące się od tych pieknych i rasowych stojacych obok....



Marta, tak to pięknie ujęłaś Smile
Czy mogę to zacytować? W relacji z innej imprezy co prawda, z Wystawy psów kochanych, którą właśnie (dopiero) tworzę.

Wyślij mi też proszę zdjęcia z niedzieli!


o zdjęciach pamiętam i przepraszam za zwłokę ale w tym tygodniu miałam codziennie 5 minut na posiedzenie przy kompie, postaram się przez weekend nadrobic zaległości.
Cytować mnie...? jesli moje paplanie nadaje się do cytowania to się nie zastanawiaj Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marta
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:13, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Link do zdjęć z imprezy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Akcje na rzecz schroniska / Akcje na rzecz schroniska - zakończone Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin