Forum  Strona Główna



 

Milanówek-impreza promująca kalendarz 2012 "Wybierz Miś
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Akcje na rzecz schroniska / Akcje na rzecz schroniska - zakończone
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:22, 19 Paź 2011    Temat postu:

moim zdaniem to są wcale niezłe godziny, w soboty od rana do południa-wczesnego popołudnia najwięcej ludzi przewija się przez ulice w centrum Milanówka i może przy tej okazji zainteresować się tematem schroniska, zobaczyć że w ogóle istniejemy. Godziny koło 14 w dół to już raczej pora obiadowa, większość sklepów zamyka się o 13, automatycznie jest ludzi mniej na ulicach. Im później tym mniej ludzi. Zależnie od tego jakby nam szło, moglibyśmy ew. przedłużyć imprezę do 14, ale uważam że zacząć należy o 11.

Zorganizuję te 2 segregatory (do jednego z nich warto włożyć już istniejące ulotki z poszczególnymi psami) i zaktualizuję antyramę.

Jeśli chodzi o ulotki do rozdawania ludziom, też jestem zdania że przydałoby się nam coś uniwersalnego z podstawowymi informacjami na temat schroniska, tak żeby przeciętny mieszkaniec dowiedział się, gdzie leży schron, że są tu adopcje psów i kotów, pomoc w wyborze odpowiedniego zwierzaka, wolontariat, że można w prosty sposób pomóc.
Logo prześlę mailem w jpg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:23, 19 Paź 2011    Temat postu:

No to ja w takim razie zupełnie nie rozumiem idei. To czemu robimy to w kawiarni, a nie w supermarkecie? (tesco czy biedronka) tam jest duzo wiecej osób niż w tych godzinach w kawiarni. Wcześniejsze nasze rozmowy dotyczyły godzin popołudniowych w sobotę czy niedzielę i wtedy zrozumiała była kawiarnia gdzie ludzie idę odpocząć, zrelaksować się. Skoro teraz się okazało że mamy celować w ludzi, którzy kręcą się po Milanówku czyli przedpołudniem biegają po zakupy no to supermarket jest stanowczo lepszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:10, 19 Paź 2011    Temat postu:

godziny popołudniowe rozważałam pod kątem zrobienia akcji w Warszawie, tak żeby możliwie nie kolidowało mi to ze szkołą, ale kiedy okazało się, że właściciel kawiarni na promocję kalendarza odradza wieczorek i sugeruje południe, a nikt z wolontariuszy praktycznie nie chciał włączyć się w organizację, to zmieniłam plan na milanowską kawiarnię jako teren łatwiejszy do ogarnięcia nawet wtedy gdy zainteresowanie wolontariuszy nadal byłoby minimalne, i zrezygnowałam z połowy mniej ważnych zajęć w szkole. Zorganizowanie akcji w kawiarni wydaje mi się znacznie łatwiejsze niż w markecie, nie trzeba załatwiać oficjalnej zgody, czekać na odpowiedź, tracić czasu, tu wystarczyła jedna rozmowa telefoniczna. W razie zmarznięcia na zewnątrz, w środku kawiarni można się rozgrzać itp., może też bardziej zintegrować z mieszkańcami. I w centrum miasta, i pod Tesco w soboty przewija się sporo ludzi, ale nie mam też złudzeń, że zainteresujemy swoim tematem wielkie tłumy, od początku zakładałam niewielką akcję, którą trzeba wykonać - najlepiej jak to możliwe w ramach własnego czasu i możliwości. Jeśli masz Monika konkretną koncepcję zorganizowania akcji pod marketem zamiast w kawiarni i zajmiesz się tym, to nie mam nic przeciwko i będę wręcz zadowolona, natomiast ja nie mam czasu na dokonywanie osobiście takich zmian.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:49, 19 Paź 2011    Temat postu:

Nie mam i mieć nie będę własnej koncepcji. Po naszej rozmowie telefonicznej wiem, że kawiarnia, w której to organizujesz, jest kawiarnią inną niż te, które znam i, w których bywam. Wiem, że jest to impreza obligatoryjna i mam tylko nadzieje, że przed 5 listopada będzie jasno zadeklarowane ile osób i w jakim celu jedzie, bo po raz kolejny impreza idzie w konkury ze spacerami. Po moim powrocie to jakaś nowa tradycja Smile i ciężko mi to pojąć Very Happy.

Gdyby impreza było popołudniu na pewno byśmy byli, skoro jest rano, to jeśli będę mogła, będę tego dnia w schronisku, ale jak już pisałam wcześniej - u mnie decyzje zapadają w sobotę rano.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:45, 19 Paź 2011    Temat postu:

A zatem potwierdzam że akcja odbędzie się w kawiarni "U artystek" 5 listopada w godz. 11-13. Uważam że w przypadku ładnej pogody bez deszczu 4 osoby do akcji to będzie całkowite maksimum (Asiek, Marta, Anka B., ja, z czego 2 osoby do obsługi Ady oraz 1-2 w środku kawiarni), ponadto Róża w razie potrzeby zadeklarowała pomoc w przygotowaniu technicznym kawiarni przed rozpoczęciem akcji oraz potwierdziła swój udział w spacerach w schronie. Mam nadzieję że tego rodzaju 2-godzinna impreza nie będzie problemowa i nie wpłynie na zachwianie porządku spacerów w schronie.

W przypadku kiepskiej pogody do udziału w akcji wystarczą spokojnie 2 osoby, w takim wypadku mogę to być ja plus ktoś wygadany. Smile
Jak będzie deszcz to i ludzi będzie mniej, ale trudno, nie da się tego przewidzieć.

Przed akcją mogę przyjechać do schronu do pomocy w kilku spacerach. Segregatory i uaktualniona antyrama będą gotowe na imprezę.

Pozostaje jeszcze parę kwestii do dogrania
1. chusta dla Ady
2. plakat(y) duże, np. na brystolu (max. ze trzy), do wykonania i zamontowania przed kawiarnią, informujące o tym co jest w środku. Chodzi o treść tego typu:
"TERAZ u Artystek:
- spotkanie z wolontariuszami ze schroniska w Milanówku
- promocja adopcji bezdomnych psów i kotów
- do nabycia kalendarz Wybierz Miśka
Wstąp koniecznie! Zapraszamy!"
Czy ktoś by się podjął stworzenia kilku rzucających się w oczy sztuk?
3. stojak na ww. plakat, który umieścimy tuż przed wejściem, może być np. taki drewniany, używany przez plastyków. Być może ktoś z Was będzie mógł pożyczyć takie ustrojstwo od kogoś ze znajomych lub ma w domu? (Może być też stojak innego rodzaju, niekonieczne dla plastyków).
4. ulotki typu pranie (do rozwieszenia na zewnątrz kawiarni), warto zabrać na imprezę.
5. elektroniczne fotoramki - dysponuję dwoma...
6. ekran do puszczania filmików - czy będzie, zależy od Rafała.
5. transport Ady oraz antyramy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Judyta dnia Śro 22:56, 19 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:37, 19 Paź 2011    Temat postu:

acha, przyszedł mi do głowy jeszcze taki zabawny pomysł, ciekawe co Wy na to. Laughing
Można by stworzyć taki sztywny transparent na kiju, na którym umieścilibyśmy treść podobną do treści zaproponowanej na plakaty z brystolu - wielkości na tyle poręcznej, żeby bez trudu można go było trzymać w jednej dłoni, ale na tyle sporej, żeby był widoczny. Jedna z osób spacerujących z Adą mogłaby go trzymać, to byłaby niezła, widoczna reklama z daleka. Laughing Jak starczy mi czasu to myślę że mogłabym coś takiego przygotować. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:55, 20 Paź 2011    Temat postu:

Powinnam mieć u rodziców "stojak artystów" czyli sztalugę. Sprawdzę i dam znać czy jest w stanie nadającym się na akcje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marta
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:33, 20 Paź 2011    Temat postu:


Cytat:
akcja odbędzie się w kawiarni "U artystek" 5 listopada w godz. 11-13.
W przypadku ładnej pogody bez deszczu 4 osoby do akcji to będzie całkowite maksimum (Asiek, Marta, Anka B., Judyta, z czego 2 osoby do obsługi Ady oraz 1-2 w środku kawiarni




Judyta napisał:

Pozostaje jeszcze parę kwestii do dogrania
1. chusta dla Ady - niby sprawa prosta i mogłabym skołować kawałek materiału ale nie wiem gdzie się kupuje farbkę to pisania na tkaninie...?

2. plakat(y) duże, np. na brystolu (max. ze trzy), do wykonania i zamontowania przed kawiarnią, informujące o tym co jest w środku. Chodzi o treść tego typu:
"TERAZ u Artystek:
- spotkanie z wolontariuszami ze schroniska w Milanówku
- promocja adopcji bezdomnych psów i kotów
- do nabycia kalendarz Wybierz Miśka
Wstąp koniecznie! Zapraszamy!"
Czy ktoś by się podjął stworzenia kilku rzucających się w oczy sztuk? NAJWIĘKSZE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNE POSIADA ANUK MOŻE BY POMOGŁA...?

3. stojak na ww. plakat, który umieścimy tuż przed wejściem, może być np. taki drewniany, używany przez plastyków. Być może ktoś z Was będzie mógł pożyczyć takie ustrojstwo od kogoś ze znajomych lub ma w domu? (Może być też stojak innego rodzaju, niekonieczne dla plastyków) - ewentualnie Monika

4. ulotki typu pranie (do rozwieszenia na zewnątrz kawiarni), warto zabrać na imprezę - pytanie u kogo są dostępne?

5. elektroniczne fotoramki - dysponuję dwoma... - Judyta

6. ekran do puszczania filmików - czy będzie, zależy od Rafała.

7. transport Ady oraz antyramy - Marta

8. ulotki o schronisku do rozdawania - Marta


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marta dnia Czw 13:40, 20 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:45, 20 Paź 2011    Temat postu:


Cytat:
Pozostaje jeszcze parę kwestii do dogrania
1. chusta dla Ady - niby sprawa prosta i mogłabym skołować kawałek materiału ale nie wiem gdzie się kupuje farbkę to pisania na tkaninie...?


Farby takie widziałam w sklepie dla plastyków.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moze od biedy można to zrobić markerem/markerami?

Ja niestety zdolności manualnych nie posiadam żadnych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asia
Starszy Wolontariusz II



Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 14:16, 20 Paź 2011    Temat postu:

2. plakat(y) duże, np. na brystolu (max. ze trzy), do wykonania i zamontowania przed kawiarnią, informujące o tym co jest w środku. Chodzi o treść tego typu:
"TERAZ u Artystek:
- spotkanie z wolontariuszami ze schroniska w Milanówku
- promocja adopcji bezdomnych psów i kotów
- do nabycia kalendarz Wybierz Miśka
Wstąp koniecznie! Zapraszamy!"
Czy ktoś by się podjął stworzenia kilku rzucających się w oczy sztuk? NAJWIĘKSZE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNE POSIADA ANUK MOŻE BY POMOGŁA...? - jak mają być tylko napisy, bez inwencji rysunkowej twórczej, to ja na bristolu markerami mogę to napisać

3. stojak na ww. plakat, który umieścimy tuż przed wejściem, może być np. taki drewniany, używany przez plastyków. Być może ktoś z Was będzie mógł pożyczyć takie ustrojstwo od kogoś ze znajomych lub ma w domu? (Może być też stojak innego rodzaju, niekonieczne dla plastyków) - ewentualnie Monika ,[/color] Asia też popyta


8. ulotki o schronisku do rozdawania - Marta ) [/quote][/quote]+ może być Asia :

to tyle ode mnie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asia dnia Czw 14:18, 20 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:18, 20 Paź 2011    Temat postu:


Cytat:
4. ulotki typu pranie (do rozwieszenia na zewnątrz kawiarni), warto zabrać na imprezę.


Są u mnie, gotowe do rozwieszenia.


Cytat:
3. stojak na ww. plakat, który umieścimy tuż przed wejściem, może być np. taki drewniany, używany przez plastyków. Być może ktoś z Was będzie mógł pożyczyć takie ustrojstwo od kogoś ze znajomych lub ma w domu?


Pewnie będę mógł pożyczyć takie sztalugi. I jakby co to mogę też pożyczyć taką jakby antyramę o wymiarach ok. 100x70 cm - można do tego ew. przyczepić jeden z plakatów - nie wiem czy to się przyda - myślę że można to oprzeć o coś i postawić bezpośrednio na ziemi, albo też właśnie na tych sztalugach - jakby co to do obejrzenia u mnie w pracy Smile

Tak jak mówiłem Judycie podrukuję też te ulotki na A4 o poszczególnych psach do włożenia do segregatora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marta
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:49, 20 Paź 2011    Temat postu:


Marta napisał:

Cytat:
akcja odbędzie się w kawiarni "U artystek" 5 listopada w godz. 11-13.
W przypadku ładnej pogody bez deszczu 4 osoby do akcji to będzie całkowite maksimum (Asiek, Marta, Anka B., Judyta, z czego 2 osoby do obsługi Ady oraz 1-2 w środku kawiarni




Judyta napisał:

Pozostaje jeszcze parę kwestii do dogrania
1. chusta dla Ady - niby sprawa prosta i mogłabym skołować kawałek materiału ale nie wiem gdzie się kupuje farbkę to pisania na tkaninie...?

2. plakat(y) duże, np. na brystolu (max. ze trzy), do wykonania i zamontowania przed kawiarnią, informujące o tym co jest w środku. Chodzi o treść tego typu:
"TERAZ u Artystek:
- spotkanie z wolontariuszami ze schroniska w Milanówku
- promocja adopcji bezdomnych psów i kotów
- do nabycia kalendarz Wybierz Miśka
Wstąp koniecznie! Zapraszamy!"
Czy ktoś by się podjął stworzenia kilku rzucających się w oczy sztuk? NAJWIĘKSZE ZDOLNOŚCI PLASTYCZNE POSIADA ANUK MOŻE BY POMOGŁA...?
Asia - może wykonać bez rysunków


3. stojak na ww. plakat, który umieścimy tuż przed wejściem, może być np. taki drewniany, używany przez plastyków. Być może ktoś z Was będzie mógł pożyczyć takie ustrojstwo od kogoś ze znajomych lub ma w domu? (Może być też stojak innego rodzaju, niekonieczne dla plastyków) - ewentualnie Monika / Maciek

4. ulotki typu pranie (do rozwieszenia na zewnątrz kawiarni), warto zabrać na imprezę - przekaże nam Maciek

5. elektroniczne fotoramki - dysponuję dwoma... - Judyta

6. ekran do puszczania filmików - czy będzie, zależy od Rafała.

7. transport Ady oraz antyramy - Marta

8. ulotki o schronisku do rozdawania - Marta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:16, 21 Paź 2011    Temat postu:

mogę kupić farbki do tkanin, mam w miarę blisko do sklepu plastycznego, a będziemy mieli nasze własne schroniskowe, w razie zaistnienia tego rodzaju potrzeby.

Asia jeśli chcesz to prześlę Ci nasze nowe logo schronu, można by wydrukować i przykleić jako charakterystyczny ozdobnik do plakatów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asia
Starszy Wolontariusz II



Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 1:05, 21 Paź 2011    Temat postu:


Judyta napisał:
Asia jeśli chcesz to prześlę Ci nasze nowe logo schronu, można by wydrukować i przykleić jako charakterystyczny ozdobnik do plakatów.


oki, byłoby git Smile

a może by wydrukować naklejki (10cmx10cm) z logo schroniska (z adresem schronu, stroną internetową), ludzie lubią takie gadżety - szczególnie młodzi - coś jak serduszkowa akcja WOŚP.
moglibyśmy rozdawać (sprzedawać?) takie naklejki na akcjach/imprezach, hmm?
ale może najpierw dowiem się jaki jest koszt takiej produkcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Asia dnia Pią 1:08, 21 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
monikah
KOTY Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 3:54, 21 Paź 2011    Temat postu:


Asia napisał:

Judyta napisał:
Asia jeśli chcesz to prześlę Ci nasze nowe logo schronu, można by wydrukować i przykleić jako charakterystyczny ozdobnik do plakatów.


oki, byłoby git Smile

a może by wydrukować naklejki (10cmx10cm) z logo schroniska (z adresem schronu, stroną internetową), ludzie lubią takie gadżety - szczególnie młodzi - coś jak serduszkowa akcja WOŚP.
moglibyśmy rozdawać (sprzedawać?) takie naklejki na akcjach/imprezach, hmm?
ale może najpierw dowiem się jaki jest koszt takiej produkcji.


Na ostatnią imprezę (w Kafce) drukowaliśmy naklejki - ok. 200 sztuk. Rozdaliśmy tylko parę - reszta jest u Anuk.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Akcje na rzecz schroniska / Akcje na rzecz schroniska - zakończone Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin