Forum  Strona Główna



 

29.05.2011 => Impreza w kawiarni Kafka, W-wa Powiśle
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Akcje na rzecz schroniska / Akcje na rzecz schroniska - zakończone
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:29, 20 Kwi 2011    Temat postu: 29.05.2011 => Impreza w kawiarni Kafka, W-wa Powiśle

Rozmawiałem z panem Maciejem Marksem z kawiarni Kafka w sprawie organizacji u nich imprezy na rzecz schroniska. Już kiedyś Wam wspominałem że byłaby taka możliwość. To ten pan od którego w zimie odbierałem dary dla schroniska i potem przywoziłem.

Mam nadzieję że będziecie chętni wziąć udział ?

Może tak po kolei:

1. Miejsce - kawiarnia Kafka znajduje się w Warszawie na Powiślu przy ul. Oboźnej, obok jest park, więc miejsce jest raczej 'przyjazne dla psów', niedaleko jest druga miejscówka należąca do nich - Grawitacja, w której część z nas niedawno była. Jak rozumiem w razie potrzeby impreza może się przenieść też tam. Zresztą, już podobno u nich było kilka akcji 'schroniskowych', nawet na stronie Ani-Anuk są fotorelacje.

2. Proponowany termin to 29 maja (niedziela). Ewentualnie gdyby niewiele osób mogło to można jeszcze kombinować żeby przesunąć. A ogólnie to są chętni żeby organizować takie imprezy po kilka razy do roku, więc ewentualnie można od razu myśleć nad kolejną (np. we wrześniu).

3. Podstawowy element to rzecz jasna my i nasze psy Smile A więc mam nadzieję że zbierze się nas wystarczająco dużo aby to ogarnąć. Mamy jak najbardziej pozwolenie żeby zabrać ze sobą kilka psów - ile to już zależy od tego ile będzie nas, na pewno musi być przynajmniej tak że liczba wolontariuszy=liczba psów+2. I ponieważ to jest dość daleko od schroniska,
to trzeba wybrać takie psy co do których będziemy pewni że się nadają, bo nie będzie za bardzo możliwości ich szybkiego odwiezienia w trakcie. Z tych co już były na poprzednich imprezach spora część jest już adoptowana, a co do innych - na pewno Funia i Febe się nadają, Waldek chyba też, i pytanie czy macie pomysły które jeszcze się nadają ?

4. Ulotki schroniskowe - te autorstwa Ani-Anuk są ok, trzeba tylko ich wydrukować sporą ilość, ma ktoś taką możliwość ?

5. Ulotki o psach - postaram się do tego czasu zrobić o wszystkich, tylko też ktoś musi je hurtowo podrukować.

6. Gadżety schroniskowe - koszulki, torby, nie wiem co jeszcze ? To będzie to sprzedaży w trakcie - zysk na schronisko. Mamy tego wystarczającą ilość ? Jeszcze są też te książki o których pisałem w osobnym wątku.

7. Kiermasz książki - to będzie organizować kawiarnia. Zysk dla schroniska.

8. Może warto zorganizować rzutnik i puszczać filmy o naszych psach ?

9. Banery ? Plakaty ? Mamy jakieś pomysły/możliwości aby to zrobić ?

10. Podobno są też potrzebne osoby do malowania buzi dzieciom - ja się na tym kompletnie nie znam Smile Ale podobno są wśród nas (czy raczej wśród "kociarzy") tacy co się znają Smile

11. Mile widziane jest zaproszenie zaprzyjaźnionych osób z innych 'zwierzęcych' organizacji. Napiszę na pewno do Państwa z Zuzika, z którymi się ostatnio widzieliśmy. Mamy jeszcze kogoś innego zaprzyjaźnionego albo ma ktoś pomysł kogo jeszcze można by zaprosić ?

12. ... nie wiem co jeszcze Smile

W każdym razie mam nadzieję że będziecie mieli jakieś pomysły co jeszcze można by zorganizować, i o czym należałoby pomyśleć. Ja w każdym razie wcześniej nie zajmowałem się organizacją imprez, a wychodzi że chyba tym razem to ja mam to wszystko ogarnąć Smile

Czekam zatem na wszelkie uwagi i sugestie. No i na zgłoszenia - kto chętny Question Exclamation Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:32, 02 Maj 2011    Temat postu:

Przy wyborze psów na imprezę proszę uwzględnić stuprocentową obecność kotów na pikniku!

Moim zdaniem wystarczą 2-3 psy. To daleko i będzie dosyć długo. A i impreza ma charakter specyficzny, na pewno nie jest to masówka, tylko spotkanie miłośników zwierząt. Nie będzie też występów z mikrofonem, bo nie ma warunków. Chodzi więc o to, żeby bardziej zareklamować schronisko, a nie znaleźć dom dla konkretnych psów. Moim zdaniem wystarczą Funia i Febe jako maskotki.

Do tego ulotki: można je będzie zostawić w kawiarni.

Z kolei ta impreza jest dobra na kiermasz, bo na to nastawiają się ludzie, którzy przychodzą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:35, 02 Maj 2011    Temat postu:

Maciek, zapytaj się Maćka ( Wink ), czy ten namiot, który był w zeszłym roku to kafkowy?

Namiocik dobra rzecz, bardzo by się przydał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:39, 02 Maj 2011    Temat postu:

Na forum Miau już się zrobił ruch w wątku. Kociarze na pewno będą, szykuje się duży kiermasz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:22, 02 Maj 2011    Temat postu:

Coś widzę że zainteresowanie znikome Crying or Very sad Fajnie, że kociarze są zainteresowani ale chyba zależy nam też na promocji psów Question

Żeby rozmawiać dalej z panem Maćkiem to muszę wiedzieć na co może liczyć z naszej strony, co możemy przygotować i ile nas będzie Exclamation Bo na razie to mamy ustalone punkty 1-2 (z tego co napisałem na początku), a co z 3-12 Question

Mam nadzieję, że ta cisza w tym wątku jest związana z tym, że jest okres świąteczno-weekendowy a nie z tym że nikt poza Anią-Anuk nie jest zainteresowany Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Czekolada
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:01, 02 Maj 2011    Temat postu:

Zainteresowanie jest prosze sie nie martwic:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:01, 02 Maj 2011    Temat postu:

My się nie wpisujemy, ale nie z braku zainteresowania, ale z powodu braku czasu we wszystkie niedziele do 12 czerwca włącznie. Rodzicielstwo zobowiązuje - mamy zajęcia z małą i choć trwają raptem 30 minut, cała obróbka trwa ponad 4h, wiec można śmiało powiedzieć, że niedziele mamy z bani i nic innego nie da się zaplanować.

Duchowo zawsze jesteśmy z Wami Smile i trzymamy kciuki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Judyta
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:26, 03 Maj 2011    Temat postu:

mnie nie będzie niestety w tym terminie bo wypada mi szkoła (no chyba że zmieniłby się plan zajęć, chociaż szansa ku temu jest niewielka), ale mogę wydrukować np. 100 kolorowych ulotek - prosiłabym o przesłanie plików z nimi na mojego maila [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 16:41, 04 Maj 2011    Temat postu:

ja niestety nie dam rady nie dość że mam szkolę to jeszcze chrzciny :/
Powrót do góry
Róża-RozaSid
Wolontariusz II



Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Śro 20:32, 04 Maj 2011    Temat postu:

Ja mam jeszcze pytanko: w jakich ewentualnie godzinach odbywałaby się impreza ? Od tej wiadomości zależy czy będę obecna czy nie. I co ewentualnie można przynieść lub dostarczyć ( w razie, gdybym nie mogła brać udziału ) na kiermasz? I to byłoby na tyle, jeżeli chodzi o pytania z mojej strony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maciek_B
Starszy Wolontariusz I



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:05, 04 Maj 2011    Temat postu:


Cytat:
Ja mam jeszcze pytanko: w jakich ewentualnie godzinach odbywałaby się impreza ? Od tej wiadomości zależy czy będę obecna czy nie.


Tego jeszcze nie wiadomo, ale chyba trzeba się nastawiać, że całość (wraz z przywożeniem, przygotowaniem, odwożeniem) zajmie większą część dnia. Ale gdybyś mogła być chociaż przez część dnia to też będzie super.


Cytat:
I co ewentualnie można przynieść lub dostarczyć ( w razie, gdybym nie mogła brać udziału ) na kiermasz?


Nie mam pojęcia, nie myślałem nad tym. Chyba wszystko co da się legalnie zhandlować Smile Ale generalnie to organizacja kiermaszu jest już raczej po stronie kawiarni, o to najmniej musimy się martwić, chociaż jeśli będziemy mieli jakieś rzeczy na kiermasz to tym lepiej !


Cytat:
ale mogę wydrukować np. 100 kolorowych ulotek - prosiłabym o przesłanie plików z nimi na mojego maila [link widoczny dla zalogowanych]


Ok, super, tylko ulotki jeszcze nie gotowe ! Czekam na zdjęcia i resztę danych !


Cytat:
Zainteresowanie jest prosze sie nie martwic:)



Cytat:
My się nie wpisujemy, ale nie z braku zainteresowania, ale z powodu braku czasu we wszystkie niedziele do 12 czerwca włącznie. Rodzicielstwo zobowiązuje - mamy zajęcia z małą i choć trwają raptem 30 minut, cała obróbka trwa ponad 4h, wiec można śmiało powiedzieć, że niedziele mamy z bani i nic innego nie da się zaplanować.

Duchowo zawsze jesteśmy z Wami Smile i trzymamy kciuki!



Cytat:
ja niestety nie dam rady nie dość że mam szkolę to jeszcze chrzciny :/


OK, ja wszystko rozumiem i doceniam wsparcie Smile Ale może ktoś jednak się jeszcze znajdzie kto mógłby coś konkretnie pomóc albo podpowiedzieć ? Ponawiam główne hasła co do których nie mam pomysłów (tzn. czy mamy/jak to zrobić) Arrow baner, plakaty, filmy, gadżety, malowanie twarzy dzieciom, udział innych organizacji Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:22, 04 Maj 2011    Temat postu:


Maciek_B napisał:
OK, ja wszystko rozumiem i doceniam wsparcie Smile Ale może ktoś jednak się jeszcze znajdzie kto mógłby coś konkretnie pomóc albo podpowiedzieć ? Ponawiam główne hasła co do których nie mam pomysłów (tzn. czy mamy/jak to zrobić) Arrow baner, plakaty, filmy, gadżety, malowanie twarzy dzieciom, udział innych organizacji Exclamation


I choć nie chcę, to się jednak wymądrzę. Maćku przy organizacji czegokolwiek, tym bardziej imprezy, trzeba zawsze mieć plan A pt. "Mnóstwo ludzi się zaangażuje, wszyscy mi pomogą, będzie akcja rewelacja" oraz plan B pt. "mało chętnych, brak pomysłów, i d..pa blada"...

Niestety takie czasem są realia pracy wolontariackiej i niestety nie ma się co dziwić. Wielu z nas ma własne rodziny itp i wykradanie weekendu na regularne spacery jest problemem, co dopiero na dodatkowe akcje... Sad

Trzymamy kciuki poki co inaczej wsprzeć nie możemy. (ps. torby i kilka koszulek oraz parę fantów mamy w domu - przydadzą się?!)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ania-Anuk
Starszy Wolontariusz + adopcje



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 575
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:47, 04 Maj 2011    Temat postu:

Torby, koszulki się przydadzą, jak najbardziej.

Monika, akurat w przypadku tej imprezy forma jest bardzo luźna. Ludzie przychodzą, główną atrakcją jest kiermasz. Na nagłośnienie i prowadzenie jakichś atrakcji możliwości nie ma.

Wiele osób przychodzi po prostu do kawiarni i należy uszanować to, że nie każdy jest zainteresowany.

Natomiast miłośnicy zwierząt gromadzą się na pikniku i gadają. Już od kilku lat jest zlot warszawskich kociarzy.
Od kilku lat to ma mniej więcej taką samą formę i ja na nic nowego się tu nie nastawiam, bo jest to impreza kameralna.

Ja koordynuję sprawę na Miau i tam już się zgłaszają osoby chętne do uczestnictwa oraz przywiezienia takich rzeczy jak np. stoły i krzesła.

Godziny musisz Maciek ustalić z właścicielem Kafki jak najszybciej, zwykle były to widełki 11-16/ 17, przy czym minimum godzinę wcześniej trzeba być i wszystko rozstawić.

Ja ze swojej strony podejmuję się:
- monitorować sprawę na Miau
- zrobić plakat i przekazać go mailowo do Kafki i innych chętnych
- założyć wydarzenie na Facebooku i tam rozreklamować imprezę
- spróbować zebrać jak najwięcej chętnych do współuczestnictwa
- dostarczyć torby, rozmaite ulotki (nie tylko schroniskowe) i puszkę na datki
- być na miejscu

Nie podejmuję się:
- wieźć psów ze schronu
- załatwiać sprawy z panią Janką
- odwozić psów do schronu
- projektować i drukować ulotek
- ogarniać naszych wolontariuszy

Wszystkim tym, czyli sprawami, które wiążą się z udziałem schroniska zajmuje się Maciek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Asia
Starszy Wolontariusz II



Dołączył: 02 Lip 2010
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 9:41, 05 Maj 2011    Temat postu:

Ja odpadam zupełnie w ten majowy weekend, mam 80lecie dziadka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Monika
Administrator



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:23, 05 Maj 2011    Temat postu:


Ania-Anuk napisał:


Monika, akurat w przypadku tej imprezy forma jest bardzo luźna. Ludzie przychodzą, główną atrakcją jest kiermasz. Na nagłośnienie i prowadzenie jakichś atrakcji możliwości nie ma.

Wiele osób przychodzi po prostu do kawiarni i należy uszanować to, że nie każdy jest zainteresowany.



Ja rozumiem charakter imprezy jak najbardziej i uszanowanie wszelkich bytów, które sie na niej pojawią Smile . Mi chodziło o kwestie organizacyjne i zaangażowanie w organizację ze strony wolontariuszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Strona Główna -> Akcje na rzecz schroniska / Akcje na rzecz schroniska - zakończone Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin